Tóm tắt - bài tập trắc nghiệm kinh tế vi mô nguyễn như ý pdf

[Mã LIFEB04ALL giảm 10% tối đa 15K đơn 0Đ] Sách - Tóm Tắt - Bài Tập - Trắc Nghiệm Kinh Tế Vĩ Mô [ TS. Nguyễn Như Ý ]

Taisach.org – Quyển sách Combo Kinh Tế Vĩ Mô và Tóm Tắt – Bài Tập – Trắc Nghiệm Kinh Tế Vĩ Mô viết bởi tác giả TS. Nguyễn Như Ý, Th.S Trần Thị Bích Dung. Combo Kinh Tế Vĩ Mô và Tóm Tắt – Bài Tập – Trắc Nghiệm Kinh Tế Vĩ Mô được bán với giá 152.000 ₫, bạn có thể mua sách để ủng hộ tác giả.

Bạn đang xem: Combo Kinh Tế Vĩ Mô và Tóm Tắt – Bài Tập – Trắc Nghiệm Kinh Tế Vĩ Mô PDF

Thông tin về sách

Công ty phát hành Nhà Sách Lộc
Loại bìa Bìa mềm
Nhà xuất bản Nhà Xuất Bản Kinh Tế TPHCM

Bạn có thể tải sách Combo Kinh Tế Vĩ Mô và Tóm Tắt – Bài Tập – Trắc Nghiệm Kinh Tế Vĩ Mô tại đây.

Sách Combo Kinh Tế Vĩ Mô và Tóm Tắt – Bài Tập – Trắc Nghiệm Kinh Tế Vĩ Mô nhận được 26 đánh giá của người đọc. Được phát hành bởi Nhà Sách Lộc xuất bản ngày Bìa mềm.

Sách Combo Kinh Tế Vĩ Mô và Tóm Tắt – Bài Tập – Trắc Nghiệm Kinh Tế Vĩ Mô viết về chủ đề Giáo Trình Đại Học – Cao Đẳng. Tại ngày [dt]/[mm]/[year], Combo Kinh Tế Vĩ Mô và Tóm Tắt – Bài Tập – Trắc Nghiệm Kinh Tế Vĩ Mô đang được xếp hạng Đứng thứ 18 trong Top 1000 Giáo Trình Đại Học – Cao Đẳng bán chạy tháng này trên Tiki.

Ảnh chụp bìa sách Combo Kinh Tế Vĩ Mô và Tóm Tắt – Bài Tập – Trắc Nghiệm Kinh Tế Vĩ Mô

Đang cập nhật thêm…

Combo Kinh Tế Vĩ Mô và Tóm Tắt – Bài Tập – Trắc Nghiệm Kinh Tế Vĩ Mô Kinh Tế Vĩ Mô Ngày nay Kinh tế học nói chung và Kinh tế vĩ mô nói riêng là môn học cơ bản được giảng dạy ở tất cả các trường đại học thuộc khối ngành kinh tế. Để góp phần làm phong phú thêm nguồn tài liệu học tập cho sinh viên, với kinh nghiệm giảng dạy trong nhiều năm, nhóm giảng viên chúng tôi biên soạn cuốn “Kinh tế vĩ mô” theo chương trình cập nhật của Bộ giáo dục và Đào tạo, với hy vọng cuốn sách này sẽ giúp cho sinh viên dễ dàng nắm vững môn học kinh tế vĩ mô.   Tóm Tắt – Bài Tập – Trắc Nghiệm Kinh Tế Vĩ Mô 

gồm hơn 30 câu hỏi trắc nghiệm, là tài liệu tham khảo cho các bạn sinh viên học chuyên ngành có tư liệu ôn thi tốt đạt kết quả cao trong các kì thi giữa kì và cuối kì.

Trung Tâm Việc Làm Vui Academy, Tìm Việc làm Nhanh 24h,
Đăng Tuyển dụng miễn phí - Chi nhánh công ty MBN

ViecLamVui là dự án giữa MBN và Cổng Tri Thức Thánh Gióng Trung Ương Hội Liên Hiệp Thanh Niên

Địa chỉ: L3 Tòa nhà MBN Tower 365 Lê Quang Định, phường 5, quận Bình Thạnh, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Email:

Không cần làm hồ sơ CV trên máy tính. Click chọn điền thông tin bằng điện thoại. Chat Nhanh có việc ngay

Home Forums > Thư Viện Tổng Hợp > Tủ Sách Giáo Dục Đại Học > Đại Học Kinh Tế TP. Hồ Chí Minh >

Tags:

[You must log in or sign up to reply here.]

Riccardo Chiarantini sw_et_ar_t Aaaah! i can't review this right now. It might end up with two stars, it might end up with four. Need to give it some distance. OK. here is the review. warning - it's one of those subjective/personal ones. ######################################################################## At 54 years of age, I don’t have a particularly coherent narrative version of my own life. Some of the more obvious events stand out in relief, but there are discontinuities, there are periods where everything seems to flow together, and there are many, many gaps - weird lacunae of years at a time. Did I really do nothing but work my butt off between the ages of 35 and 45? Kind of seems that way now, more’s the pity. Oh wait, didn’t I co-author a book in there somewhere? I’m proud of that book, less so of the friendships I allowed to wither on the vine during the process of writing it. Any narrative cohesion that does exist in my version of my life story comes, I have no doubt, at the cost of accuracy, because it just represents the fact that I have been able to reshape those parts of the story mentally to fit some kind of narrative arc with which I am satisfied. I think we all tend to do this, which is why all memoirs need to be filed, once and for all, under the rubric of “fiction”, and why maybe, at long last, we need to stop beating up on the unfortunate James Frey. [And why I should probably give my bete noire, Frank McCourt, a pass for one of my least favorite memoirs, “Angela’s Ashes”; though my review of that book continues to annoy certain people so much that I am reluctant to change it at this point]. Proust, and assorted neuroscientists, would have us believe that our sense of smell plays an important role in generating our memories. I can’t really argue the point, but in her latest work, “A Visit from the Goon Squad”, Jennifer Egan taps into something that seems to me to be far more powerful, and far more relevant to most of our experience, when she identifies music as playing a key role in shaping memory and the resulting versions of our lives that we carry with us. Certainly, in my case, this is true. Whatever my memories, real or invented, music has a way of keeping me honest. Sometimes the associations are of my own making. Thus, for instance, all I have to do is to hear the Al Stewart song “Year of the Cat” to be transported immediately [and viscerally] back to the winter of 1978-1979, where this particular album formed the background to my relentless onslaught on functional analysis and probability theory as I studied for my joint master’s in Math/Statistics at University College back in Cork. Or flash forward a few years to when I was grappling with my doctoral problem in Chapel Hill, both “breakthrough” ideas, those that formed the core of my eventual dissertation, came to me to the soundtrack of Jackson Browne’s “The Pretender”, which blared from the record player in my office in Smith Building at 3 in the morning. Sometimes the musical associations are laid by others. For instance, it occurs to me that - no, the period between 35 and 45 in my life was not completely given over to work. There was the disastrous 7-month interlude when I dated Marty, one of the most charming, but completely messed-up, drunks inhabiting the Bay Area during the spring and summer of 1998. The guy was mad, bad, and dangerous to know, and he had a complete thing for the music of Celine Dion. So that if I want to be transported back to the particular state of vulnerability and fury that characterized our entire relationship, all I need to do is put “The Power of Love” on the stereo, and it all comes flooding back. By the same token, if I want to remember my first unrequited crush [on that oh-so-cute music teacher in Gaelic camp when I was 15], the slow movement of Beethoven’s 7th [in my defense, I was 15, it all seemed very tragic to me at the time] will take me back there every time. But it’s the cues we are unaware of that are perhaps the most powerful in keeping our memories honest. How else to explain my recent experience, driving back up 280 to SF a few days before leaving for Paris? With no warning, the radio station began to play the song “Driver’s Seat” by Sniff ‘n the Tears, and the effect on me was so profound I had to pull to the side of the road until the song ended, after which it still took me several minutes to recover. Because I was no longer on 280 or anywhere near it. I was in my room in Craig Dorm in Chapel Hill, in September 1979, newly arrived the previous week from Cork, feeling that mix of trepidation, promise, fear, and possibility that characterized that whole first year in Chapel Hill. Only these musical cues, lodged in our psyches like so many time bombs, have the visceral power to take us back in quite the same way. What does any of this have to do with Jennifer Egan’s book? Everything, really. Because she captures that power utterly and completely, with something approaching genius. Which may be why this book left me flummoxed at the outset. But which is also why I can give it no fewer than 5 stars. Ms Egan, you rock!

-->

Tải File Word Nhờ tải bản gốc

Video liên quan

Chủ Đề